שאלות ותשובות – טכני

הסיבה היא בד"כ סיסמאות לא נכונות, בתוך התוסף יש הגדרת  סיסמאות המסוף הקיימות בטרנזילה, יש לוודא מול טרנזילה שהסיסמאות נכונות, בנוסף יש לוודא שההאנדשייק מופעל בטרנזילה.

תשובה: יש להכנס להגדרות התוסף בווקומרס, שם יש לגלול ל - הגדרות טופס התשלום בכרטיס אשראי.
ברירת המחדל היא תשלום אחד, יש להוסיף מדרגות תשלום
למשל ניתן לשלם ב 3 תשלומים מ - 200 ש"ח וכן הלאה.
ניתן להוסיף ולהוריד מדרגות תשלום ככל שתרצו.

תשובה: יש מספר דברים שיש להגדיר נכון בהגדרות הווקומרס על מנת שטרנזילה תוציא חשבונית נכונה.

ווקומרס - הגדרות,
בטאב כללי יש לגלול לאפשרויות מטבע ולהגדיר באפשרויות מטבע מספפר ספרות עשרוניות 2.

בטאב מיסים :
תת טאב - אפשרויות מס:
יש להגדיר שיעורי מס משלוח מבוססים על פריטי סל הקניות.

תת טאב תעריפים סטנדרטים:
יש להגדיר מדינה (למשל IL), מס 17 אחוז ולסמן את משלוח.

לסיכום: כשכל הגדרות המיסים והמשלוח נכונים החשבונית תצא תקינה ועם פירוט.

תשובה: יש לפנות לטרנזילה ולעדכן אותם בשגיאה, עליהם להגדיר IP פתוח במסוף.

תשובה: יש להגדיר בהגדרות ווקומרס - מיסים עיגול מס ברמת סכום בינתיים, במקום עיגול בכל שורה.

אם זה לא עוזר, יש להסתכל בתשובה הקודמת לגבי שגיאה בחשבונית טרנזילה ולבדוק שהכל מוגדר בהתאם (בנוסף להגדרת עיגול מס).

תשובה: יש לפנות לטרנזילה ולבקש שיגדירו פרמטר IMaam, הגדרה זו אומרת למסוף טרנזילה לקבל את ההגדרות שבאות מהאתר ולהתעלם מההגדרה בטרנזילה.

תשובה: לתוסף אין פונקציה של מחיקת הזמנות ואינו יכול למחוק. הדבר נובע מכך שמישהו עשה שחזור מגיבוי אחורה והחזיר את הדטה בייס לזמן קודם  (שעות, ימים, שבועות וכו), לכן נעלם מקטע של הזמנות.

זה יכול להיות מישהו שעובד על האתר או אף תקלה בחברת האכסון.

תשובה:
בניתם את האייפריים המעוצב על פי האייפרים הישן (iframe.php)ולא לפי האייפריים החדש (iframenew.php).
לכן חלק מהפרמטרים לא יתמכו.
יש לבצע את האייפריים המעוצב על פי  האייפריים החדש (iframenew.php).

 

תשובה: נכנסים להגדרות גוביט בווקומרס ומגדירים במטבע ושפה  בטופס התשלום בכרטיס אשראי ובחשבוניות.

תשובה: בהגדרות גוביט בווקומרס יש אפשרות  להוריד או להוסיף את הלוגו של טרנזילה תחת הגדרות כלליות.

יש לסמן בתוסף את האפשרות ל J5